27. juni 2010

Hjemme igjen etter en fantastisk shoppingtur:-)


Seeeeeeeeeee, så mye vi har shoppet!!! Vi hadde nesten en helt full varebil! Jeg skal vise dere bilder når vi får pakket ut - noe vi skal begynne på i kveld:-) Det gøye med Ikea, er at man får så mye for pengene!! Føler virkelig at vi har gjort noen gode scoop! Mange klager på at det er så mye å skru, men TENK hvor mye man får plass til i bilen når alt er flatpakket!! He he:-)



Vi måtte selvfølgelig stoppe på den fine interiørbutikken, Den Franske Landstil, på Moi. Jeg skulle egentlig ikke kjøpe noe der, men endte likevel opp med dette:



Bokstaver kan jeg jo ikke få nok av, så disse er allerede plassert på soverommet:-) Og endelig fikk jeg skaffet meg Durance romspray. Den lukter deilige peoner:-)

Nå skal vi begynne å montere sofaen:-) Jeg GLEDER meg:-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥