3. mai 2011

Overraskelse!


Har du noen gang sagt opp jobben, for så å motta kake og blomster neste arbeidsdag? Det har jeg!
Fredag var jeg på jobbintervju, og sa opp samme dag - etter at jeg fikk "ja" i den nye jobben.
Etter lunsj i går, kom sjefen min med kake og blomster. "Gratulerer med dagen", sa han!



Jeg satt som et spørsmålstegn, og hadde faktisk ikke tenkt på at jeg tilfeldigvis har 10 års jubileum i jobben jeg har nå! Jeg begynte 2. mai 2001!

Det var litt stas med "Camilla 10 år" på kaka. Mimrer tilbake fra barneskolen da jeg blåste ut lys på hjemmelaget sjokoladekake. Det begynner å bli noen år siden....



En kollega av meg har vært i Tyrkia. Der kjøpte hun en lykkesten til meg:-) Skal si det var hyggelig gjort av henne å gi meg et symbol på lykke og hell videre i livet:-)

Kaka er forresten fra Drømmeplassen. Kollegaene og sjefen min vet at det er min yndlingskake ♥ Mmmmm....

Den nye jobben skal jeg begynne i den 8. august. Det er en utfordrende og spennende jobb innen reiseliv med varierte arbeidsoppgaver. Samtidig som det er litt vemodig og rart å slutte i min nåværende jobb, gleder jeg meg til å prøve noe nytt.

Jeg har ett råd til dere som ønsker endringer i livet: Go for it!


post signature


1 kommentar:

  1. Så hyggelige kollegaer du har hatt da! Lykke til med dine nye også. Blir sikkert spennende!

    SvarSlett

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥