6. august 2011

Et avsluttende kapittel - og snart et nytt!


Jeg er forhåpentligvis litt mer tilbake på bloggen igjen nå. Det har blitt altfor lite blogging i sommer, men jeg har brukt den verdifulle tiden på mennesker jeg er glad i, og vært mye ute i varmen. Etter den tragiske episoden i Oslo og Utøya, tror jeg de fleste blir påminnet ekstra om hvor viktig det er å vise kjærlighet til familie og venner.


Ferieværet var ikke så mye å skryte av, men det var uansett deilig å ha fri i tre uker ♥   



Har fått shoppet litt også i sommer. Annas rom har jo utvidet butikken, så nå var det mye å velge i. (Veldig bra at de har søndagsåpent!)






Trengte noen klaffstoler fra Ikea, og klarte å fylle litt ekstra oppi handlevognen..



Bildelistene er litt bredere enn på Åhlens, men enda rimeligere!
Glass er også greit å supplere med.



Utover høsten er det koselig med lys i hagen.



Lyktene med solcellepanel lyser opp i inngangspartiet om kvelden.  



I Danmark fylte vi opp bilen med planter.

 

Belegningsstein er på plass, takket være to flinke karer.
Vi har varmekabler med sensor under, så kommer vi forhåpentligvis opp og ned bakken med bilen om vinteren.



 
I går hadde jeg siste arbeidsdagen min, så jeg hadde avslutningsfest sammen med avdelingen. Hadde en helt fantastisk kveld. Jeg har fått rørende og varmende mail, telefoner, tekster, sanger, taler....  



....og gaver


Vi hadde skalldyrbord også ♥

 Er så utrolig takknemlig og glad for å bli satt så stor pris på. Det blir vemodig å slutte, men jeg kan heldigvis finne andre anledninger til å treffe de skjønne menneskene igjen.

Mandag begynner jeg i ny jobb!! Det blir kjempespennende! Gleder meg masse. Et nytt kapittel i livet begynner!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥