17. november 2011

New York! Sånn var turen:


Jeg har hatt en kjempefin tur til New York.
Har blitt bedre kjent med de nye kollegaene mine, fått mange inntrykk, shoppet og spist god mat.



Mange av oss fikk svart belte i shopping.
Det var utrolig gøy - og praktisk med tanke på julegaver også.
 


Vi hadde en guidet tur, noe som er lurt å gjøre tidlig på reisen da avstandene er veldig store i New York. Godt å få en god oversikt over byen.
Jeg likte meg best på 5th Avenue...


Det ble en del kopper kaffe på Starbucks!



Nye WTC er nesten ferdig...



På Woodbury Common Outlets har de veldig rimelige merkeklær. Her var det bare å fylle opp en ekstra koffert!



Central Park
 


Manhattan




På Cafe Wha? koste vi oss masse. Her var det først stand - up, og så spilte husbandet mange coverlåter. Stedet er ikke stort, så vi måtte bestille plass på forhånd. Derfor var det utrolig vittig da jeg traff kusina til mannen min på samme sted!



Den kuleste og hippeste restauranten vi var på, het 230 - Fifth.
Navnet tilsier at den lå midt på 5th Avenue.


Takterrassen var helt rå!

Må oppleves!




New York er en by man kan besøke igjen og igjen og igjen....
 

Noen av bildene er hentet fra nettsidene til stedene jeg omtaler
 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥