27. mars 2012

Utrolig, rett og slett.


Vi har faktisk over 20 grader her på Sørlandet for tiden!!
Unormalt er det nok, men det er iallfall helt sant!
Håper bare at vi ikke bruker opp sommerkvoten nå, slik vi gjorde til påske i fjor.
 Neida, jeg har bestilt en kjempefin sommer også! (Prøver igjen i år med forhåpningene..)
Uansett er jeg heldig som i år har både Middelhavscruise og Italiatur å se frem til ♥ Regner med at været blir fint der! Dere visste kanskje ikke at jeg skal til Gardasjøen med jobb torsdagen etter at vi har kommet hjem fra cruise? Lucky me!



Snart er det påske, og da blir det noen dager på hytta. Vi har faktisk ikke innviet sesongen enda, så nå gleder jeg meg masse til å reise dit igjen!!
Jeg kjøpte noen søte påskeegg på Åhlens i dag, og nå venter barna spent på om påskeharen kommer med noe godt i år også;-)


Ha en fortryllende tirsdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥