17. oktober 2012

Det enkle er ofte det beste


Det beste jeg vet, er å hvile øynene på flotte omgivelser - både ute og inne. For meg er helhetsinntrykket viktig, og det enkle er absolutt penest. Jeg har aldri skjønt hvorfor folk skal stappe flest mulig ting inn i et hus. Jeg erfarer at mange tror det blir kjempefint hvis de fyller huset med fine ting. Det de ikke tenker på, er at alt skal stå i stil i forhold til hverandre... Resultatet blir heller et rotete inntrykk. Jeg mener ikke at det skal være kjedelig - langt ifra! Spennende detaljer kommer lett til syne i et ellers ryddig hjem. Da gjør det ingen ting om noen av detaljene er "dillete".
Lampen fra Bohus, tror jeg kan passe godt inn i mitt hus - selv om den er veldig bling-bling;-) Hva tror dere?
 

1 kommentar:

  1. Jo, denne er lekker. Kjenner flere som har denne i gangen og på soverom. Enig med deg mht å bare kjøpe og kjøpe, det må stå i stil for å passe inn til en større helhet. Blir det for mye, får en heller ikke sett det skikkelig. Jeg merker jeg er blitt mer kresen etterhvert som jeg har "landet" på min stil, og kan bruke lang tid på å finne " det perfekte" som blir med hjem. Impulskjøpene mine ( som er ganske få) er som regel i merker jeg liker og som passer inn hjemme hos meg. Så litt Ole Brum; ja takk begge deler. Både fine ting, men også plass til å vise dem. Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥