3. april 2013

Det kjedeligste rommet i huset er...


 VASKEROMMET!
 
 
Jeg liker ikke å stryke og vaske klær, men jeg bruker mye tid på det.


Likevel ser det ikke ut som jeg bruker mye tid der. Skjønner dere hva jeg mener?
Vi er 5 i familien, og da blir det mye klær som skal vaskes. (Les: treninger, kamper, ekstra skift osv)
 


Uansett hvor mye klær jeg vasker, kommer jeg sjelden til bunns i kurvene.
Det vil nok hjelpe når det blir litt varmere og tøyet kan tørkes ute. Da får jeg vasket omtrent dobbelt så mye. (Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg til det...)
 
Det er i alle fall viktig å trives i det kjedeligste rommet også.
En TV eller radio gjør susen. For ikke å snakke om litt stæsj!
 

Jeg ble litt inspirert av disse fine bildene fra House To Home. Hva med dere?
  

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥