1. juni 2013

Velkommen juni

Kilde: klikk.no
 

Det er så koselig i nabolaget nå. Mange opparbeider hage og bed, og jeg må si at jeg er imponert over innsatsen.
Jeg liker også å ha det fint i hagen, men siden jeg ikke har grønne fingre, må alle planter klare seg selv.
I år er jeg spesielt spent på om syrinene blomstrer, og om det kommer frukt på trærne.
Vi har mange planer med hagen, men vi må liksom begynne fra en kant. Egentlig er det bare bra å ikke gjøre ferdig alt samme året, for jeg elsker å planlegge nye prosjekter.

Har dere svaret på putetrikset jeg skrev om i går?
Jeg skal nå røpe svaret:
 
Bland forskjellige stoffer. En pute med paljetter kan kombineres med en pute med pels.
Skjønner?
 
Nå er det fritt frem for å ha putekrig med de gamle, og investere i noen nye:-)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥