3. januar 2014

2014 er i gang!


I dag kjøpte jeg garn i en frisk rosafarge, noe som gav meg et skikkelig kick i vintermørket.
Ute er det regn og vind, men det går fint så lenge jeg har noe å kose meg med innendørs. 


Jeg drømmer om våren, men vinteren lar visst vente på seg enda. Vi har såvidt hatt litt snø i luften, så det kommer nok et skikkelig lass om ikke så altfor lenge. Tulipaner er i alle fall deilig å ha i hus nå, og solen har heldigvis snudd.

Et av mine nyttårsforsetter er å se mye mer på tv. Jeg skal utnytte Netflix maksimalt! Haha!!
Ellers syns jeg det er herlig å lese haugevis av magasiner. I margen på bloggen finner dere mange bra tilbud på abonnementer som dere kan benytte dere av. 

Dette bør mange av oss bli flinkere til i 2014:
Le og ha det gøy - så ofte som mulig!
Utforske nye ting og nye steder
Glede seg på andres vegne i stedet for å være misunnelig
Glem for all del janteloven..
Vær som andre slik man ønsker at andre skal være mot deg
Vise mer kjærlighet 
Carpe diem!


Minner om konkurransen! 
Jeg har en kjempefin gave som en av dere skal få ♥

Klem C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥