24. januar 2014

DILLA PÅ GOODIE BAGS


Det er genialt å være sosial i januar og februar, for det er ofte kjipe måneder (men folk har god tid!). I 2014 skal jeg jo se masse på TV, være supersosial og lese en haug med bøker. Vi har allerede booket mange treff med venner, familie og naboer. Ungene har også venner ofte på besøk, så her er det IKKE rolige måneder nå - heldigvis.

Disse nydelige rosene fikk jeg av en god nabo og venninne. Hun vet akkurat hva jeg liker ♥

Kusinene mine var på besøk tidligere i uka, og da fikk de hver sin goodie bag. Jeg blir så GLAD av å overraske litt. Elsker å kjøpe litt dill som jeg putter oppi gaveposene. 

Ha en fortryllende fredagskveld - og meld dere på konkurransen. 





1 kommentar:

  1. Hei:) Så koselig å kunne overraske med en goodie bag! Snill du er! Klem Ann Elin

    SvarSlett

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥