1. januar 2015

Nyttårsforsett?




Foto: Ib Laursen
Tja...Jeg har vel det, selv om jeg aldri pleier å starte med noe nytt 1. januar. Det er enklere å starte med noe nytt på en helt annen dato, syns jeg. Jeg har imidlertid ønsker for det nye året, og det er vel det viktigste.

Jeg abonnerer forresten på flere magasiner. Elsker å sitte i sofaen og bare nyte synet av vakre nyheter, og anbefaler dere å ta en titt på de flotte kampanjene i margen til høyre. Start det nye året med et abonnement på et drømmemagasin, vel! Fordi du forjener det:-)


Klem C



New Year's Resolutions? Well ... I guess I have, but I never tend to start with something new January 1st. I think it's easier to begin at a different date. However, I have a lot of wishes for 2015, and that is probably the most important thing.

1 kommentar:

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥