24. april 2015

Helg:-)

Foto: Sköna hem
 
For en deilig uke det har vært med sol og varme!
Det skal visst bli et par dager med litt skyer og regn, men så skal solen titte frem igjen.
 
I går hadde jeg en prat med en mann som var lei av at damer alltid bestemmer innredningen hjemme. Det overrasker meg ikke at det er slik i mange tilfeller, men jeg lurer på hvorfor. Som regel er vel par enige om noe de begge kan like, stemmer ikke det? Jeg syns at en del menn har god smak når det gjelder interiør. Noen ganger kan det imidlertid bli litt upersonlig resultat, men det er heller ikke bedre når damer setter frem ørten gjenstander som ikke passer sammen for å "pynte".
Mitt råd til alle damer, er å lytte til mannens ønsker. Kanskje blir det lærerikt?
 
Ønsker dere en fin fredag, og tilbring den utendørs hvis været tillater det.
 
 
♥ 
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥