13. april 2015

Sånn går det:

Foto: Alvhem Mäkleri och Interiör

God ettermiddag!

Jeg har jo ikke vært på Facebook siden lørdag kveld. I begynnelsen var det litt frustrerende og uvant, men nå syns jeg stort sett at det er deilig. Når jeg tar små pauser i løpet av dagen, kan jeg sitte og bare stirre ut i luften. Da kommer nye idéer og kreativitet mye lettere til, noe jeg allerde har erfart. Følelsen av bedre tid, er også tilstede. Samtidig føler jeg at jeg går glipp av viktige ting, slik som nyheter, bursdager, gruppesamtaler med venner osv. Er så vant til at jeg er tilgjengelig for andre, og at mye informasjon er lett tilgjengelig for meg. Til en viss grad er det praktisk, men frihetsfølelsen jeg har mer av nå, er ubeskrivelig deilig.  Jeg elsker Facebook, men alt med måte!

Ha en fredelig mandag:-)


♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥