7. april 2015

Vintage charm

Foto: Pinterest
Jeg er så glad i fargen mintgrønn! Siden den er så dus og søt, kan jeg ha den rundt meg hele året - selv om jeg forbinder den mest med vår og sommer. Dere vet jo at jeg fort blir lei av farger, så en liten vase eller pute er nok å freshe opp de hvite veggene med. Jeg kunne derfor aldri hatt dette kjøkkenet, men gøy å se at noen kan:-)
Ulempen med å ha fri noen dager, er at det blir litt hardt å stå opp kl. 06.00 igjen.
Det er uansett en ganske myk start, for jeg har bare tre dagers arbeidsuke denne uken. Til fredag har jeg faktisk tatt ut en feriedag, og da går turen til fjellet for å besøke noen venner som har hytte der.
Jeg skal forresten være sosial flere dager også, men i dag blir det bare å shoppe inn litt ting til visningen i morgen. En skogstur blir det tid til etterpå, for det er jo lyst lenge.
Ha en kjempefin tirsdag!
Klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥