12. mai 2015

Hageparty?





Energien fortsetter å boble. Så deilig!
Har vært uten kaffe siden lørdag ettermiddag, og savner den ikke.
Hvis du ikke har fått med deg hva ukesoppdraget mitt er, kan du ta en titt her.
 
Det var forresten skikkelig luksus å få varer levert på døra i går. Alt var pakket så fint, og alt stemte med listen jeg hadde sendt til butikken på forhånd. Bortsett fra en ting, som var min egen feil:
Jeg hadde skrevet 6 egg, men de trodde det var antall pakker. Fikk 6 kartonger med 18 egg i hver! Hahaha, tror du jeg fikk sjokk da jeg så alle de eggene, eller!?
Tror jeg må invitere hele nabolaget på vafler!
Vel, hageparty nå eller senere: Disse inspirerende bildene, fant jeg her.
 
Innlegg om månedshandel finner du her.
 
Ha en fortsatt energirik tirsdag!
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥