2. mai 2015

Nytt ukesoppdrag!

Foto: Pinterest

Har nettopp kommet hjem fra en deilig dag på hytta med sol og grillmat. Føler det er søndag, og det er utrolig deilig å vite at jeg har enda en fridag.
Tenk - jeg har utrolig nok fullført ukesoppdraget mitt! Det trodde jeg nesten ikke var mulig, for det er ikke ofte jeg har ro til å lese. Kult med slike utfordringer, for jeg tok tydeligvis feil.
I morgen begynner jeg med et nytt mål som skal gjennomføres. Jeg er jo med på Sykle Til Jobben, og et av lagene på jobb leder til nå. Det kan vi jo ikke ha noe av, så nå skal i alle fall jeg gjøre en ekstra innsats for å ta dem igjen. Er du med? I snitt skal jeg ha fysisk aktivitet i minst 1,5 time daglig. (Tungt husarbeid og hagearbeid er også godkjent).

Starter i morgen:-)

♥︎


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥