9. juni 2015

Månedshandel

Foto: Pinterest

Det bugner av varer etter at jeg fikk levert mat på døren igjen i går.
Elsker månedshandlingen, og jeg får daglige henvendelser om hvordan jeg kan hjelpe folk i gang med handlingen. Jeg refererer til innlegget jeg har skrevet tidligere, 
så klikk her for å gå direkte til den siden. 
Før var det greit å scanne varene på Obs, men jeg syns det er enda bedre å få alt levert! Det kan virkelig anbefales, så sjekk om du har en butikk i nærheten som kan bringe alt hjem til deg:-) 

Nyter siste kvelden i Norge denne uka. I morgen må jeg nemlig legge meg tidlig, for jeg reiser med første fly på torsdag. Værmeldingen er faktisk bedre her hjemme i dagene som kommer, men hvis det regner, går det jo alltids an å gå innom en butikk i Paris;-)

Snakkes!


♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥