26. september 2010

Shopping i Gdansk (og København)

 


Jeg har nettopp kommet hjem etter en kjempefin tur til Gdansk. Jeg reiste sammen med hyggelige kollegaer, og spiste masse god mat. Vi bodde på Raddison Blue Hotel midt i byen - et femstjerners, flott hotell.  

 
Sko og vesker er veldig billig i Polen, så det ble litt shopping.
 

Frisør og spa er veldig billig, og jeg kan garantere at dere blir fornøyde hvis dere vil klippe og farge håret på salongen ved hotellet.
 


Jeg fikk handlet litt klær, stæsj og sko. Interiørbutikkene var dessverre ikke så mye å rope hurra for. De hadde riktignok bokstavskilt, men hva er vitsen når det er polsk tekst?
Vi mellomlandet i København på returen , og da besøkte jeg julebutikken og Lisbeth Dahl butikken.
Lykke!


 

 
Det er jo ikke SÅ lenge til jul...

 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥