7. september 2011

Cruise i morgen!


Jepp, det er helt sant!
Jeg skal iallfall på omvisning og ha lunsj på MSC Poesia
Det blir en spennende arbeidsdag!!

Cruise er veldig populært for tiden.
Prisene har sunket veldig de siste årene, så nå kan de fleste ta seg råd til en luksusferie.

På cruiseferie kan du få luksus, spa, overnatting, reise, opplevelser, mat og drikke, underholdning, varme, sol, disco, aktiviteter, trening, shopping, kino, barnevakt, bading osv. Og det beste av alt: Du betaler det meste på forhånd, så du slipper f.eks å tenke på mat underveis.

Vi skal faktisk på cruiseferie i Middelhavet i mai/juni neste år. Weeee!!

Da er det ekstra gøy med en omvisning på et cruiseskip på forhånd:-)
Vi skal reise med MSC Splendida - det største cruiseskipet til MSC:

Splendida kan tilby formel 1 - bane i tillegg til alle de andre fantastiske fasilitetene.


Det skal bli utrolig deilig ♥


Vi skal besøke Malta, Spania, Tunisia og Italia.


Bowlingbane på båten;-) Er du overrasket?


Mange bra show skal det også være:-) Det spørs om det holder med 7 dager på cruise! Ha ha

Har du vært på cruise?

Gleder meg til en skikkelig relax - og opplevelsesferie ♥

Etter cruiseomvisningen i morgen, skal jeg treffe tre gode venninner:-)
Fikk forresten vite at jeg skal til Trondheim med jobb neste onsdag. GØY!

Mann og datter er kommet hjem fra turer nå. De har hatt det fint, og nå var det godt å få dem hjem.
Dattera mi har kjøpt deilig badesalt i saltgruven på Polenturen:

  Gleder meg til å bade!

post signature




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥