9. september 2011

Så enkelt, men likevel sjarmerende.

Disse bildene fra Alvhem fikk meg i sommerstemning igjen.
Veldig enkel innredning, men utrolig inspirerende

Cruise omvisningen i går svarte absolutt til forventningene. Nå gleder jeg meg  enda mer til vi skal på tur. For et skip, sier jeg bare! Og for en service! Det er minst en ansatt for hver andre gjest, så det sier litt om hvor godt man blir tatt vare på ombord.

Teatersalen hvor de har show hver kveld, var stor og flott. De har ikke spart på kvadratmeterne noe sted.

Det er anbefalt å ha lugar med balkong når man først skal reise på cruise. Kjempedeilig å kunne åpne opp døra og spise frokost i morgenkåpe på en privat balkong. Ja, for frokost kan du nemlig få på lugaren gratis! Litt begrenset utvalg, men likevel...

Suitene har også balkong, og i tillegg har de walk-in closet.

Vi hadde 7 retters lunsj! Advarsel: Du bør ta trappene når du er på cruise. Ellers er det nok av muligheter til å trene ombord!

Ha en kanonbra fredagskveld!
Og har dere bestilt cruise nå, eller?


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥