30. juni 2012

Det var ikke meningen at det skulle bli sånn.... Men gjør det noe?


Jeg hadde egentlig tenkt å ha blomsterkasser med bein på, og jeg var overalt for å få tak i det,
men jeg fant ingen som jeg var fornøyd med. Men syns dere det gjør noe når dere ser resultatet nå?

 Det var bare SÅ flaks at jeg kom over hvitmalte kasser med skrift på! Vi kjøpte roser til å ha dem i, og nå har vi fått en liten levegg. Kassene står på Lack bord fra IKEA.


Jeg var forresten på et bryggeri her om dagen sammen med mange koselige kollegaer. Alle kjøpte med seg en liten trekasse med øl, men jeg kjøpte bare trekassen. Typisk meg, egentlig;-) Skal bruke den til å frakte vannflasker osv fra kjøkkenet og opp til takterrassen, men den har også vært på pikniktur!



Nå er det bare ei uke igjen til ferien! Håper at det blir masse sol og varme i hele juli!
Hva er deres drømmesommer?


Hvis det blir veldig mye regn, kan det faktisk bli en dyr ferie. Shopping er nemlig fint på slike dager... Kanskje det får holde en stund med de to nye strandmadrassene jeg kjøpte.
 Flyttbare "solsenger" er kjekt å ha i hagen hvis solen tenker på å titte frem i løpet av sommeren. 


Ha en fin helg, så ønsker vi juli velkommen i morgen.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥