23. juli 2012

Sommeren er på hell



Fantastiske bær fra Ryen ♥


Sommeren  går så altfor fort.
Iallfall når jeg ser på kalenderen og fortsatt venter på varmen...
Det er tydeligvis slutt på høytrykk som varer lenge.
Jeg er så glad for reisene jeg hadde tidligere i sommer!

Det viktigste er uansett å kose seg så godt man kan:

Lykke er å spise norske jordbær ♥
Lykke er å gå barbeint ute ♥
Lykke er å ligge i gresset og se på himmelen ♥
Lykke er å høre på deilig musikk - for ikke å snakke om Roxette konserten på Odderøya ♥
Lykke er å la humla suse... ♥
Lykke er å lage en deilig smoothie ♥
Lykke er å være sammen med gode venner ♥
Lykke er å ta et kveldsbad (selv om det er kaldt) ♥
Lykke er å grille ♥
Lykke er å dra på båttur ♥
Lykke er å dra på piknik ♥
Lykke er å gå på blåbærtur ♥
Lykke er å sove ute ♥
Lykke er å spise Hennig Olsen kuleis ♥
Lykke er å steke vafler ute ♥
Lykke er å spille badminton ♥
Lykke er å dra på fisketur ♥
Lykke er å sitte på takterrassen og se på solnedgangen ♥
Lykke er å spise sjømat ♥
Lykke er å være sammen med familien ♥

Minne fra Italiaturen
Lykke er også å se på ting jeg forbinder med noe fint -  
minner som jeg kan ha for alltid.



Snart på tide med skjerf igjen...?

Lykke er også å få nye ideer til tiden som kommer ♥

Ha en fortsatt god sommer, og nyt hver dag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥