15. mai 2015

Sånn går det med ukesoppdraget:

Foto: Pinterest

I dag blir fredagskosen JORDBÆR ♥
17. mai melder de heldigvis fint vær, så da blir det grilling. Digg!
 
Når det gjelder ukesoppdraget, har det vært litt utfordrende.
De første dagene levde jeg vel 90% basisk, men etter det har det kanskje blitt 70%.
Målet var 80% hver dag, men i snitt har jeg nok klart det i alle fall.
Jeg har vent meg av med kaffe, og det er en seier! Drakk veldig mye grønn te de to første dagene,
men nå ligger jeg vel mer på normalen. Merker at jeg får så mye ekstra
energi av alle grønnsakene. Utrolig deilig! 
 
Selv om jeg avslutter ukesmålet mitt i morgen, kommer jeg til å drikke minimalt med kaffe fremover.
Kanskje jeg tar noen uker med ca. 80% basisk mat innimellom, men det blir for tungvint å leve slik hver eneste dag. Uansett skal jeg spise masse grønnsaker. Elsker juicing!!
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥