16. mai 2015

Her befinner jeg meg akkurat nå (og litt om ukesoppdraget):

Foto: Clarion Hotel Ernst

Nå har jeg nettopp hengt opp lapp på døra om at jeg ønsker room service i morgen tidlig. Jeg har nemlig booket meg inn på hotell i byen:-) Det blir rart å få en rolig start på dagen i morgen, og ikke minst slippe all bilkøen! Nå koser jeg meg med magasiner og filmer. Bunaden henger i skapet her på hotellrommet. Livet er herlig ♥︎

Jeg avslutter min basiske uke nå, og mandag begynner jeg på nytt ukesmål. (Les hvordan det gikk denne uken her). Målet mitt for neste uke, er å lære 20 setninger på gresk. Det er kun muntlig språk jeg skal lære, for alfabetet er jo...helt gresk. Haha! 

Ønsker dere en kjempefin 17. mai feiring. Spis masse is!!!

Klem C


♥︎







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir superglad hvis du legger igjen en hilsen. Tusen takk ♥